Followers

Conversación

08 January 2011

satu hari di hari sabtu..

ari ni ari sabtu...haa...err...emm...
biler ari sabtu...aku...errr....

ko nk cakap menatang ape sebenarnyer zack??? hahahaha....ntah..

ari ni aku duk sorang melangu kat umah sewa di seksyen 17 shah alam nie...hahaha..housemates2 aku sumer gi shopping sakan kat KL...

ok naper aku x ikot?? ntah...huhu...rasa malas giler..malas nak berhadapan ngan orang ramai serta baju2 n kasut2 cantek yang comfirm aku beli kalo aku gi...n kalo aku ikot dorang, xkan nak tutop mata je lau nampak external hard disk y memang aku nak sangat tu tapi asyik postpone2 jer...last2 x beli..

aku giler movie..kumpul movie...tengok movie...so kena ader external..selama ni pinjam goldy n johny dari mira n pipah jer...johny n goldy tu nama hard disk dorang okeyh...aku punyer, nama zacky, x amik lagi kat kedai..tataw nak amik ke x...hoho..

kalo da duk sowang2 nie, "x study punyer"....bak kata mas..haha...tol gak kot...ok..aku takot...dapur umah cam gelap..ceit...nape aku asyik pandang dapur..seram lak rasa...
*naikkan volume VLC player

aper aku nak wat pasni ek?? tengok movie lagi kot??

jap2...pe azam aku taon nie?..huhu...

azam tahon baru aku yang tidak pernah tercapai ialah untuk tidak mempunyai azam pada setiap tahon baru..

sem ni memang busy giler kowt aku...9 subjek ko...da cam amik SPM da...tapi 5 final je r...nape banyak sangat, jangan tanyer...haha...ni sumer denda coz main2 last sem....ngehgehngeh..

k la...pewot lapa...nak berBueno jap..nyum..nyum...

2 comments: