Followers

Conversación

24 January 2011

im back from Air tenang resort, Janda baik, pahang..

waalllllaaaweeiii....

da braper hari da x update blog...huhu....rindu rasanyer..kehkeh..

aku da spend weekend aku last 3 days kay Air Tenang Resort, Janda Baik, Pahang...1 jam setengah from shah alam....aku join kem motivasi dengan "paksa-rela"..hahaha,....syyyyhhhh...saper da tau, diam!!!

well...seronok gak gi sana...lucky that i've two friends of mine yang "terpaksa -rela" ikot kem tu..like me...UITM di hatiku da spent about RM25000 for 100++ students yang naik 4 batang bas okeyh....giler ramai..


aku x amik gambar pon kat sana...kalo boley xanak gi da but pe yang aku dapat biler da gi sana, aku rasa lagi semangat...lagi semangat untuk x blajar last minute..quote yang aku paliiiiiiiiiing suka which is "aku x bodoh, aku cuma malas" ni la yang wat aku lagi semangat nak buktikan kepada "mereka2" so that dorang tak pandang rendah kat aku...


*saya pon pernah jadi pelajar cemerlang..tapi x pernah sombong n berlagak, okeyh??"

No comments:

Post a Comment