Followers

Conversación

04 July 2017

BIG SURPRISE part 1

Nak start dari mane eh....😁

Ok pasal orang yang dah lama kahwin tapi tak dikurniakan rezeki lagi.
Keluarga mertua aku ada 3 menantu setakat ni termasuk aku...2 perempuan dan 1 lelaki...
Biras aku yang perempuan tu dah kahwin dalm 10 tahon tp belom dikurniakan rezeki anak lg.
akak ipar aku lak yang kahwin taon 2014 pon belom lg sampai la ujung taon 2015 kot, she's pregnant.

Kiranya dalam keluarga mertua aku ni, belom lg la yang dapat bg mertua aku cucu.
Sampaikan ada la makcik sorang ni, bila Mil aku dukung cucu dia, dia akan ckp, "Bila la tok ti ni pulak nak dapat cucu yeee..asyik main cucu orang je.."
hahaha berasap gak la telinga masa tu.
Kalau perli aku je takpe ni seolah2 mcm nak ckp yang menantu tok ti ni semua x guna la tak dpt bg cucu lg.
Sampai la akak ipar aku preggy, aku happy giler!
At least orang boleh pikir yang ni semua rezeki..and yang keluarga tok ti ni bukan mandul okayyyy
November 2016, cucu pertama tokti lahir...we're the happiest family..penyeri keluarga mertua aku..

Aku pon tak berapa nak stress da untuk bg baby kt keluarga tu sebb aku menantu paling baru, so agak terasa la sebb x preggy2 lagi since march 2015 aku kahwin...
aku pernah gak pikir n discuss this matter with my husband and he is very2 positive.
Tu la sebb aku syg giler kt dia ni..That reminds me why i chose him to be my husband.
Faktor ekonomi masa tu memnag buat kitorg mcm nk hold dulu but kitorang bukan merancang..
Kalau ada, ada la kalau takde takpee...

sampai laaaa................................................part 2 hehe

No comments:

Post a Comment