Followers

Conversación

04 July 2017

REZEKI

OMG..
2017 dah...

banyak yang jadi dalam hidup aku since my last post.
tak tau nak citer yang mane satu dulu....huhu excitednye!!

okay2..
so my last post is about my wedding preparation. which is 2 years back.
hows my marriage life? apa yang aku boleh cakap, SYUKUR ALHAMDULILLAH...
rezeki yang tak putus2.

Bermula dengan breakdown nye aku lepas quit kerja kat Fujitsu Cyberjaya.
Such a good pay la tp masa tu memang dilamun cinta...baru kahwin kan..
of course memang tak boleh jauh dengan husband..bila dah quit, menganggur dalam 3/4 months, bitau husband mcm kena kerja jugak la..
Juan pon kesian tgk aku hari2 dok ulang buat benda y sama...memang ada masa dia ajak bercuti...
Pergi pon dekat2 je la...memang kitorang mcm belangkas.
Berkepitttttttttttt je
hahaha.

Lagi satu yang buat aku rasa x selesa, sebb kena pergi merewang kenduri kahwin
Hahaha memang mil aku takde la paksa untuk pergi tapi mula2 tu dia ajak la..
Aku pergi je time dia ajak tp lama2 aku rasa malas dah nak gi..
Sebab, banyaaaaaaakkkkkkkkkk sebab....

Bila dah tak bekerja, aku perasan yang aku jd such a quiet person
Kalau takde yang tegur aku, jangan harap la aku nak tegur dorang..
hahhaha sebab rasa rendah diri kot.

So dipendekkan citer, aku dpt offer kerja kat KL..
Kat Heritage Hotel Cameron Highland tp kerja kt office KL dia as a sales coordinator.
Start keje september 2015 kalau tak silap..quit from Fujitsu May 2015..
Soooooo kerja sana buat aku belajar kenal orang.
Walaupon 3 orang je kt office and almost ari2 aku sowg je kt office tp tersalah tolong orang.
Yang kita rasa nak tolong, rupanya orang tikam belakang.
Aku quit March 2016.

Lepas quit, duduk rumah lagi la dengan husband.
Kali ni tak seboring mcm last time.
Ada je yang Juan buat untuk aku hilang boring n memg happy giler2 dapat berkepit lagi.
Selama keje KL tu tiap weekend je jumpa dia..


And of course la kitorang focus nak conceive baby...hehehhe...
Tapi takde la terlampau stress da...Relax2 je...kehkeh

Sampai la i got the BEST SURPRISE EVER..
Tu kita citer next post!..

Huhu...










No comments:

Post a Comment