Followers

Conversación

05 December 2012

cepatlah sihat!!

kenapa ni...semua serba tak kena...tengah buat kuih karipap tadi ley menangis lak..
mesti lagi masin karipap tu...*rahsia yang perlu disimpan ni

tadi call dia, mak dia angkat...nak je aku suruh mak dia bagi fon tu kat dia...tak kesah la tak larat cakap ke ape..aku nak dengar gak sore dia! tapi aku tak mampu....aku tanya soalan yang aku dah tau..

"dia tak kuar hospital lagi eh makcik"

"dia demam eh makcik"

"dia tak ok lagi ke makcik"

argghhhh seksa jiwa raga aku....tolonglah sihat cepat b...kata nak jumpa next week!..

ahad ni kalau dia still tak kuar dari wad hospital jerantut tu, aku nak ajak ucu gi tengok and lawat dia..ari ni tak boley....esok kena gi seremban...lusa gi shah alam....sabtu gi KL...busy...sangat2 busy...tak boleh nak adjust masa dah...aku tau dia pon taknak aku abaikan pasal study aku tu hanya untuk lawat dia...

kalo ikot plan awal, nak jumpa minggu ni, tapi dia kata better aku settlekan lesen dulu...masalahnye lepas dah settle lesan ari isnin, petang tu plak dia masuk sepital....cam dia tau je memang tak dapat minggu ni..

tapi aku harap dia takde la sampai ari ahad ni pon tak ok lagi...kalau dulu, ex aku selalu putus contact ngan aku bila dia off fon tiap kali gadoh....aku jadi camni gak...tak keruan...tapi dia tak penah sekali pon wat camtu...jadi tiap masa kitorang contact sejak 7/7/2011...tak pernah pon lost contact even sekali!

maybe thats why aku jadi camni...rasa lemah sebab tak dapat tau khabar berita..hanya berita y sama..aku risau..risau sangat2..tolonglah sembuh cepat b...

kelakar gak bila terpikir bukan2 lak masa ni..contohnye..

"camne kalo dia terjatoh ati ngan nurse y jaga dia?"

"camne kalo time aku gi lawat dia nanti, dia tanye, 'siapa awak' cam dalam movie 'aku terima nikahnya' tu.."

"camne kalo dia tetiber dah takde perasaan kat aku"

hurmm....mengarut...pikir la lagi mengarut2 zack oiii....

No comments:

Post a Comment