Followers

Conversación

03 October 2010

save your breath!!!

walllaweeiiii.....
askum to the muslim readers n happy "whatever time you read this"...

so lets begin my karut-karutan yang da jadi cam habit aku lepas da ader blog sendiri nie...hohoho~

1st thing yang aku nak tulis.....AKU PENING!!!!!

pening ngan banyak benda

pening ngan project yang berlambak

pening ngan..(while im writing this sentence, i got a message from 01726907804 that inform me if i would like to get the result of MAGNUM 4D, PMP & TOTO 4D with SMS..) huh...pe hal lu...lets continue..

pening ngan sikap2 certain owg yang x ubah cam kanak2 ribena yang x pandai pikir baik about others n hanya berkira ngan semua benda..paham?? x paham xper...

pening ngan sikap sendiri yang x de displin!!! u said its a new semester but u do perangai lama..

pening ngan sikap certain owang yang x pikirkan about others, just amalkan perangai "jual ikan" or brad pitt called it as SELFISH!!...nape brad pitt?? ntah la bai..


then pening ngan duit yang da abis n kena berjimat cermat but at the same time nafsu nak mkn KFC n McD seminggu 4 kali membuak2, melimpah2, dan sewaktu dengannyer..

pening ngan body yang semakin berkembang dengan suburnya..bpe kg ntah berat aku skang..

pening ngan orang yang ingat aku selalu bergantung ngan dorang..

pening biler pikir pasal member2 aku yang lain ramai yang da keje tapi aku terhegeh2 nak abiskan Degree..

pening pikir member2 aku yang da keje tu da boley bagi duit kat mak bapak dorang tiap2 bulan tapi aku?? abah yang bagi duit...(ish2...panjangkanlah umur aku ya Allah supaya aku dapat berbakti untuk mereka lak)

pening pikir by 23, member2 aku ader yang da kejer n da ader life(kawin)...looks like a perfect life, i thought..

pernah x korang rasa cam ader banyak owang2 yang berlagak di sekeliling korang??
ke kowang je yang jeles ngan pe yang dorang berlagak tu??
contohnyer, kowang rasa member korang yang selalu study tu berlagak...ke korang yang jeles dorang selalu study?? korang je kot yang pikir camtu..atau dorang memang berlagak n dorang maybe kutuk2 belakang pasal korang ...eh apsal zack (bukan nama sebenar) tu x penah study pon??...yaaa....im paranoid...so what???

daripada memeningkan kepala "my other half" ngan semua kepeningan2 aku ni, better aku mengarut sorang2 kat sini...

hoho...
k kepala da pening...chow~

No comments:

Post a Comment