Followers

Conversación

11 October 2010

10.10.10

pergh...

ramai kot yang post macam2 kat FB pasal tarikh "keramat" nie....

tapi aku rasa biase2 jer...kalo orang nak cakap luar biasa pon, aku x kesah gak coz aku pon ader gak kesah pasal tarikh nie~

huhu.... 20.10.2010 pon cantek gak kan??

masa aku muda2 dulu, zaman kat matrik, tarikh 10.10.10 ni aku ader plan ngan balak aku masa tu..konon2 nak kawen la...coz tarikh cantek kowt...tp 4 tahon kemudian, which is ari nie, x tercapai pon pe kitowang plan tu coz da lama clash...dier skang pon da jadi abang angkat skang n dier la yang kenalkan aku ngan Zali 2 taon lepas...

ha semalam, dier da pon selamat bertunang ngan pilihan dier pada tarikh y pernah jadi angan2 aku ngan dier...

hoho...pe hal zack ko tetiber lak citer pasal ni??? apsal ko x citer pasal gadoh2 palsu ko ngan housemates2 ko tuh?? hahaha~ gadoh tu sajer je...nak tau saper y concern...saper batu api..

ha motif post aku nih,

"bukan sumer y kiter plan akan jadi kenyataan...biler ngah bercintan cintun, memang sumer jadi impian, tapi kalo da ko bukan untuk dier, say bye je la kat angan2 tu"

huhu....daaa~

No comments:

Post a Comment