Followers

Conversación

29 October 2010

datacooooooooommmmmm

ishhhhhh......
susah sangat ker????
baca2 je kot...sambil meniarap, terlentang, mencangkung, berdiri sumer boley kalo setakat duk baca n hafal je..
tp aper aku rasa susah sangat nak ingat skang?
arrrrggggggggg.........tension....

nak cakap salah semut ker...maner der aku makan dier....pegang pon da lama x...

ha cakap pasal semut, teringat lipas yang ari tu...

untuk pengetahuan anda2 sumer, lipas yang rabaed aku tu..jap...rabaed??? raba..past tense kan..so rabaed la..adoi...tu pon nak kena terang..

ha sambung balik, housemate aku nama mas ni da bunuh da beliau, bukan setakat beliau, sepupu sepapat beliau yang dah x segan da menonjolkan diri mereka baru2 nie, sumer da mati dek si Mas nie..hoho

yang bestnyer ader 1 part nie, mas cakap..

"haa...aku nampak da (Lipas)..duduk situ!!! jangan gerak..."

haha...memang lipas tu x gerak2 pon pastu..hoho..

mas...lipas...

mampos aku kalo dier baca nie...
y da baca tu..DIAM!!

No comments:

Post a Comment