Followers

Conversación

29 October 2010

baik jangan baca~~

kisah ni jadi waktu pagi tadi..
masa aku baru bangun tido...aku terus usap2 mata ngan gaya yang paling comel pastu terus masuk bilik aku..
ok...aku masuk toilet dulu sebenarnyer..
pastu aku duduk depan cermin..
aku pandang cermin..cermin tu atas sket dari muka aku so aku sedikit mendongak<---ayat apekah??

pastu ader beberapa helai rambut aku terkulai jatuh kat muka aku..memang nampak ayu muka aku masa tu...aku senyum lembut...

aku tengok betol2...lama...aku perhatikan muka ciptaan ALLAH nie..
lama2 aku tengok...aku baru sedar...aku seiras ngan minah nie...







tu r...saper suruh baca...
xkan ader yang percaya sebab aku sorang je yang nampak masa tu..memang ajaib...
sumenyer still jadi misteri......



No comments:

Post a Comment