Followers

Conversación

01 March 2012

we are young-Fun

hello!!!

March comes again!!!! 2012?? Amagad!!!

lagi 18 hari aku dah....adoiii.....25 tahon!!! biar betik..pisang takpe....

but Alhamdulillah!!! aku still bernafas lagi, merasa lagi nak berumur 25 tahon ni...harap2 boley sampai 52 tahon...152? tak mungkin.....

ok dah, post ni nak cakap pasal lagu yang ngah meletop2 skang!!..jika cinta itu mercun, akan ku pastikan letupannya tidak berhenti sehingga hujan *tetiber...

lagu ni aku dengar 14 kali kat FLY FM everyday! kalo tak silap kira la....kalo silap, mankin mungkin 28 kali...naik bosan pon ada namun ku dengar jua...sebab 1 je, apa2 lagu baru memang aku akan dengar puas2 and my passion is of course, MUSIC!! music ley influence life aku, mo0d aku, the way i walk, (dengar lagu amende ntah tajuknnye yang everyday im shufffelin tu, rasa nak shuffle je tengah2 jalan--walaupon x minat)...kalo dengar music cam kitaro tu, mesti slooooooowwww je....sekali bila music maxim kuar, tu paling best~~ so masa ni, buat masa sekarang ni la kan, aku obsess giler ngan lagu ni! meh usha...sedap sangat ke pon?


the official video~~




acoustic version!! there's something with his smile that make me obsess with him...Amaigad again!!!




there's also the Glee version t0o....not bad at all!!!!







p/s: "we are young, so take me home tonight" cam x seswai je ngan budaya kita...cam gi club, then mabuk pastu suruh some1 anta balik umah...lebih kurang tu la motif lagu ni...but just ignore that...dengar lagu n wat bodo...at least this song x clearly sebut "there's no religion dat can save me" cam dalam lagu "it will rain"  by bruno mars tu..k panjang plak penutupnye atenye...

No comments:

Post a Comment