Followers

Conversación

06 October 2011

salam...

before beta sambung cari bahan nak wat menatang assignment nie, terimalah sepatah dua cerita dari beta...

hihi...tadi baru lepas dengar lagu y wat beta teringat my juan pablo montoya aka (bluetos)..haha..

esok genap 3 bulan besame beliau..

teringat lagi masa 1st time jumpe..kikiki...da pakai wedges 4 inci pon still paras idong beliau je..hihi

maybe da jodoh nk jumpa, so terjumpa la dia tp kalo da xde jodoh, ada je benda y akan jadi yang wat kita terpisah ngan si dia..tu la y jadi kat beta sebelum ni...

so, just bukak buku baru je la kn...beta percaya ada hikmah beta "diperjumpakn" ngan beliau nie..



kalo abh x bg aku hadiah blackberry tu, mesti aku xley bbm...

kalo aku xley bbm mesti aku x jumpe si juan nie...tp sebelom tu,

kalo pakcik aku x kawin ngan wife dia, mesti aku x kenal adik ipar dia..

kalau aku x kenal adik ipar dia tu mesti aku x add fb dia..

kalo aku x add fb adik ipar pakcik aku tu mesti aku x tau y dia kapel ngan kawan classmate aku..

kalo bf dia tu x kawan ngan classmate aku tu mesti aku x berminat nk tegur dia..

kalo aku x tegur dia, mesti dia x mintak no pin bb aku..

kalo dia x mintak no pin bb aku mesti kitorg x "berBBM"..

kalo kitorg x berBBM mesti dia x joinkn aku masuk 1 group lam bbm tu..

kalo aku x masuk lam group tu mesti aku x kenal juan pablo montoya ni..

kalo aku x kenal si juan pablo montoya ni mesti aku x dapat rasa bahagia cam skang ni..

kalo aku x rasa bahagia cmni, mesti aku x share nga korang...

kalo aku x share ngan korang, mesti xde la post baru kat blog aku ni...


dah...panjang lg kalo aku nak sambung sebenarnyer..

haaa....soo?? sume y jadi ada hikmah kn...

heeee...


lagu y aku maksudkn.............................







No comments:

Post a Comment