Followers

Conversación

05 October 2011

mari berjiwang..

Amboi kau..

xde kelas esok sampai banyak lak kau nak post kt blog usang kau nie..

skang ni beta nk bercerita pasal


haaa....error kat blackberry korang....

ni la y jadi kat aku lbey kurang 2 bulan lepas...

tp aku punyer, error jvm 545...

bayangkn cmne rasa bila ngah2 syok tu ley jadi camni...

1st step y aku wat, cabot casing, bukak bateri terus (ha lg giler la bb tu nanti kalo kau wat cmnie)

2nd thing y aku wat, aku tenung bb aku lama2 ngan penuh kasih sayang..aku tatap biar kasih aku sampai kat beliau n supaya dia tetibe akn hidup kembali...aku buang perasaan gusar n risau demi beliau...

lama ku tunggu,

;;

$$#

@

!

*


()(((()))))





x idop2 gak...


pe y kena buat masa ni, kau ada dua, tiga, empat option

1) campak bb tu ke langit n try wat tandukan masuk ke dalam bakul kain y kau da prepare2 awal2 kat depan kau..pastikan bakul tu da xde kain untuk kesan y lebey dramatis..

2) kau ley letak b kau tu kat tempat2 yang berlainan supaya kau x gusar bila memandangnya, supaya kau lupa dengan masalah y ada..

3) menangisi pemergian bb denga raungan y mengejutkan jiran2...

4) belasah rakan serumah punye hanset supaya kau puas hati walaupon mereka x bersalah..




tp aku x pilih semua tu...pe y aku buat,



http://www.emocutez.com

menangis perlahan2...

lepas tu baru ley berpikir dengan betul,

google dulu pe probs kau ngan bb kau(atau pape jenis anset kau y lain) supaya kau tau pe y bb kau x puas hati ngan kau..

try usha member2 tau..


kalo da x boley sgt baru hantar kedai k...

ok by the way, bb aku kt klinik anset lg..

harap2 x kena mahal sangat..kalau x, memg aku belasah chinese tu sebb bila kau da google, kau da tau cmner nk solve "cuma" kau x dpt nk buat lg wat asa ni..

k kepala da pening...

http://www.emocutez.com




bye2..





No comments:

Post a Comment