Followers

Conversación

18 January 2013

The Tower

salam....

lately ramai plak yang berebut nak belanja tengok wayang...ari tu dah layan "minyak dagu", tak berapa seram pon...mungkin upcoming movie "minyak angin" lagi seram agaknye..lol

so rabu lepas ucu ajak gi star mall (memandangkan starr mall mentakab tu je la mall yang megah sangat katanya)..tapi parking lot serabot....tak fully siap pon mall tu..

what i could say with this movie is..well its just something yang perlu dibanggakan oleh rakyat2 korea coz movie ni dah boley setanding dengan disaster2 movie from hollywood..sedey+bedebor+kelakor pon ada...

cuma agak typical sama cam other disaster movie...mesti ada sowang yang akan berkorban untuk owg2 lain....fuuhh terharu...cuma zaman skang ni ada ke lagi manusia camtu? manusia yang tak pentingkan diri?? huhu...movie ni mengingatkan aku kat 1 lagi movie korea y aku suka...hyundai wave ke ape namenye..lol...pasal tsunami tu..haaa cakap pasal tsunami, "the impossible" pon best gak...citer yang aku nanti2kan...citer about a family yang survive masa tsunami kat acheh dulu...coz tsunami = salah satu bencana alam paling aku suka..giler kau..suka bencana alam..aku kagum, bukan suka cam nak kena kat batang hidong sendiri..hoho...

kalau korang dah tengok "after life", ada gak scene tsunami tapi x seREAL "the impossible"..



jap..panjang lak aku membebel...tower dalam citer ni cam KLCC pon ada...kan bagus kalo malaysia yang buat dulu movie ni...konon KLCC yang terbakor cam movie ni..tapi jangan bagi razak moheden tu direct...abis kang...lol...disebabkan idea nak wat movie about camne kalau KLCC runtuh dah di amik dek citer korea ni, maka industri perfileman malaysia perlu wat movie tajuk "aku lagenda"..cam citer i am legend...teringin nak tgk suasana KL bila dah xde owang...biar aku direct..pelakon dia, mustafa maarof...sebab ensem...

so nah trailer...





tengok...jangan tak tengok...


p/s: lusa juan nak belanja tengok "MAMA" plak before balik ke seremban...yeayy...(motif bitau??)


No comments:

Post a Comment