Followers

Conversación

13 January 2013

my dream job....

http://www.emocutez.comsalam...

waahhhhh dah 13/1/13...23/1 tarikh penentuan bagi aku.....tarikh pe? dah settle baru aku citer k..alaaahhh bukan penting pon korang nak tau sekarang...http://www.emocutez.com


cakap pasal keje impian aku...haa aku tak terpikir pon nak keje pe....tapi yang aku paling pikir tu suasana aku kerja tu nanti..ngehngehngeh...

mari mulakan...

1) Bandar..

aku nak kerja kat tempat yang busy, yang serabut...paling kurang pon KL kalau tak dapat New York...amboih kau....

ni contoh kat new york...taxi gossip girl..lol

2)Jalan kaki..

haaa....aku nak kerja aku tu dekat ngan umah impian aku..pastu aku boleh jalan kaki je tiap pagi..perghh sangatlah sihat impian aku nih...

aku nak jalan dalam community yang cenggini...nampak professional je..hehe

contoh kat tokyo, japan...memang nampak serabut tapi bley tgk gelagat orang tiap2 hari pastu citer kat office mates..hikhik


3) Coffee

haahaa....ni Anis and pipah mesti dah tau...sebab aku plan nak beli coffee from anis's cafe every morning...aku nak tempat kerja aku tu lalu kat anis punye cafe and ada sowang pekerja dia yang jaga depan pintu cafe tu dengan a cup of coffe for me...tiap hari, lain2 coffee....pastu aku berjalan ke office ngan gaya cam kat bawah...

jangan ngorat i...dah lambat ni..

yeah..she's pippa middleton walking on the street with the beautiful boot!! kuat berangan lah kau z...

takkan ada yang berani langgar...i pompan cantek...

jap2...nanti i sampai...on the way nih....hihi

pastu kena ngorat ngan anak bos..."owh ..please i love my juan"..lol



eh jap..aku rasa ynag aku tulis ni bukan keje impian tapi "perjalanan ke kerja" impian....haha...whatever...korang rasa tercapai tak impian aku nih??



Amiinnn..................




http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment