Followers

Conversación

14 April 2012

i'm sorry....



mohd azuan bin sulaiman..*syg guna "awak" "saya" je la ye dalam ni...kuikui

awak tau kan saya syg sangat kat awak jugak..

awak tau kan yang trip ke pulau perhentian tu adalah satu benda yang kita idam2kan sangat2..

kat sana saya akan dapat kenal dengan sebahagian family awak..

kat sana kita dapat rapatkan lagi hubungan ni yang baru nak masuk setahun...

kat sana akan jadi kenangan yang paling manis umpama pengat pisang yang mak saya buat..*ape kena mengena

kat sana saya akan dapat kenal kawan2 awak yang selalu awak dok mengumpat tu..hehe

3 hari 2 malam...wahh memang best...walaupon 5 6 jam baru dapat sampai sana tapi saya dapat bayangkan betapa indahnya (ececeh..)

dah la mak and abah pon dah bagi lampu hijau untuk join trip tu...

kecewa sangat2 bila tarikh tu dah ditunda and tak seperti yang kita harapkan dengan penuh harapan tinggi menggunung bagaikan ombak tsunami yang meragut....oiii dah mengarut lak dia..ok2...tapi motifnya tarikh tu buat kita tak dapat capai pe yang kita harapkan..

saya pon tak tau kenapa saya rasa cam kalo tak pegi trip tu, it will be the end of the world...

saya tak tahu kenapa saya rasa berat sangat nak biar awak pergi tanpa saya...walaupon awak cakap awak taknak pergi tanpa saya, takkan la saya nak halang awak join aktiviti club belia kampung awak tu...saya sebagai awek yang berhemah, bertanggungjawab and berjati diri yang kuat, takde hak nak halang awak...

awak pergi je la ye...saya ok...saya kan duduk kat rumah ngan mak n abah serta adik beradik yang sengal n gial2 tapi boley wat saya mati kalau dorang takde..dorang nyawa saya and awak bakal jadi sebahagiaan dari nyawa saya bila abah dah mewalikan saya untuk jadi hak milik kekal awak hingga akhir ayat...insyaAllah...wahhhhh...

bukannya saya tak pergi trip tu, kita dah tak bersama...saya pon tak tau kenapa saya rasa camnie...

awak jaga la diri elok2...saya tak kesah orang ngorat awak, tu hak diorang...saya sebagai pompan bermata keranjang akan terpegun juga kalau tengok rambut mohawk awak yang "masih terpacak" walau angin laut pantai balok, kuantan,  melanda...yang penting awak tak ngorat dorang..kalau awak dah ada rasa nak mengorat gadis2 yang lebih cun di luar sana, itu bermakna hati awak tak sepenuhnya untuk saya...kalau dah begitu keadaannye, kita tak mungkin bersama...betoi dok?

so, lu..eh awak pikir la sendiri...


jangan risau saya takkan tinggalkan awak selagi saya masih waras and bernafas di bumi nyata ini...

No comments:

Post a Comment