Followers

Conversación

28 November 2011

coming back~~

salam...

yeah baru 3 jam yang lepas, aku sampai Shah alam~~

kecewa giler bila tiket dari temerloh ke shah alam untuk jengka liner da abis...terpaksa la beli tiket si SE ekspress yang x berapa nak ekspress nie...sepatotnye tukar nama jadi SE siput sedut lagi best..


this time, x selesa langsung duduk dalam bas...terpaksa duduk sebelah mamat indon yang bau nye alamak aiihh...wangi lagi kaki kucing aku...

tapi ada 1 citer pasal mamat indon ni yang wat aku nak muntah je nak cite tapi nak cite gak...masa mula2 aku naik bas ni, pakcik berspek which is y jual tiket tu cakap "haaa.....tinggal awk sorang je x naik bas lagi..puas pakcik2 terjerit2..."

dah la masa mula2 beli tiket kat dia tadi, dia touching2 lak ngan aku....terasa biler aku g usha jengka liner dulu....ley lak dia ckp "haaa....tiket jengka liner da abis baru nak datang sini..."

aku pon jwb la ngan sopan...
"x la pakcik....sebab nak balik awal..tiket jengka liner kn kul 9.30 pg"

"eleh...yela tu...memang nak naik bas tu je kan"

(ish aku cepuk gak kang pakcik nie) sabor je laa....

berbalik kepada cite mamat indon tadi...elok2 je lepas aku duduk, aku dengar bunyi "zzzziiiiiiipppppp....".......serentak ngan tu, jantung aku sekali bunyi tapi bunyi camnie "zuuuuuupppp"....tekejot giler aku bila pandang kiri, "bawah", aku nampak wane coklat....giler! nak nanges je rasa...tp sebab x pecaya tol ke pe y aku nampak, aku tgk smula, nasib bek bukan....baju dia upenyer wane coklat tu...tapi mane datangnye bunyi zip tu aku tataw...and tanak tau....uweeeekkkkk..........

bukan pe, penah gak naik komuter ngan dak2 umah aku ni n nampak sowang ntah ape namenye, sami india kot...baju sume kuning, ngah sedap je gosok2 dia punye menatang tu..nasib bek aku setakat nampak dia garu2 je...kalo x, memang muntah kat situ..

korang pon mesti penah ada pengalaman gak pasal ni...aku rasa ayat aku cam kelam kabut r..

k dah..nak tido~ penat~~

i'll post the engagement day punye photo...i mean, my sis's big day..=D later~~~

No comments:

Post a Comment