Followers

Conversación

12 April 2011

Alhamdulillah...

itu je yang dapat beta cakap...
harap that girl betol2 dapat mulakan hidop baru dia ngan orang tersayang..
harap beta x kan bermusuh dengan sesiapa..
alangkah bagusnya kalau kita x bermusuh sesama sendiri...
alangkah bagusnya kalo dapat rapat sesama sendiri..
tapi manusia lain2...
ada yang lebih mahu bermusuh...

apa yang lepas dalam idop aku memang dah lepas...
semua kenangan manis n pahit bagi aku hanyalah pengalaman hidop..
aku bukan berkejar2 n berlumba2 untuk ceritakan kebahagiaan aku kepada orang lain...
"eh dia citer about her bf la kt blog dia"
"i pon nak citer gak r"
aku cukup2 bahagia sekarang n aku x perlu untuk cemburu ngan kebahagiaan orang lain..
should i? of course not...


hope sumer pembaca blog ni hidop bahagia ngan pasangan masing2...
teruskan idop anda cam biasa...
aku pon bukan manusia jahat sangat nak buat benda bodoh, mengugut n sebagainya...

ok apsal bahasa aku skema...hahaha..ntah..mood skema lak tetiber..

k dah ari ni turn masak beta...kena gi masak untuk kawan2....

daaa~

No comments:

Post a Comment