Followers

Conversación

13 April 2011

FYP!!

Ok aku banyak keje sebenarnya..
tapi ati nak menulis...
malas da nak tulis "beta"..

xde mood da..hoho...

pe yang bermain kat fikiran aku skang is about my FYP..
tadi before present FYP, i mean, proposal FYP je sebenarnyer...
hati aku dari awal da x sedap lepas dapat tau En. Azhar akan jadi examiner aku...
aku rasa aku masuk BM2 tadi dengan preparation yang very very very low...
aku sendiri x berapa paham ngan flow system yang aku akan buat coz x dapat nak buat interview pon...
aku patot tukar tajuk dari pertengahan sem lagi...

tapi sebab aku x tau nak tukar ngan topik aper, so aku teruskan ngan e-activity nie..
so lepas ni aku rasa kemungkinan besar, aku akan tukar tajok FYP..
masalahnyer, aku kena cari topik aper yang sebelum ni aku x cari betol2...

yup..sumer salah aku...aku memang tau banyak y aku salah....even before present pon aku tau pe yang dia akn pertikaikan..memg sangkaan aku betol...yang aku geram skang nie, aku x dapat tujuk y aku jauh better dari aku masa tengahari tadi..aku akan focus giler2 sem depan...

dalam BM2 tadi, the moment puan rosanita masuk. aku da nervous giler...lom lagi biler cik Azhar masuk n ask Och which is my classmate to present his proposal....dia pon kena basuh sket2 tapi at least dia paham gak ngan system dia..

En Azhar sangat2 strict...sangat2 berminat untuk explore everything about your system...your ERD, DFD, FLOWCHART,sumer dia korek abis....tapi bagus la camtu kn...dier memg care giler ngan system y student nak buat..at least student akan tau pe salah dorang...nasib la ader Dr KJ yang back up aku but my supervisor?? x datang...bz lg agaknyer...jumper pon 2 kali because of ke'busy'an dier...but because of aku share this system ngan my other classmate, beban kcewa tu kurang la sket coz dier ader...but awal sem ari tu aku terlampau takot xde topic so aku just grab je maner system y aku dapat tau diperlukn(y sebenarnyer perlu dipikirkan dalam2 lg)

aku memg bley buat lagi baik dari tadi but aku da tunjukkan kat dier n pn rosanita y diri aku sgt LOW tadi...maner la aku x kcewa...bukan kcewa ngan komen dia but
KECEWA NGAN DIRI SENDIRI!!!!!!!!!!

banyak keje yang menanti...sok ader presentation for database project n kena siapkan document...pastu ader test OS lak...n anta report ENT..nak kata group aku buat last minute pon, aku rasa sumer group lam class aku tu wat last minute gak...

kepala aku terbeban ngan sumer nie...ngan x cukup masanyer lagi...sabtu depan dah final OS...just imagine how busy i am..but i still have time to lepak2 kat blog nie..LOL...
bukan per...ni la gnanyer blog kan...lepaskan geram...housemate aku pon da penat agakyer dengar aku membebel pasal busy giler nie...

zali? of course la aku citer sket2 je kat dia...dier pon ader masalh dier sendiri so aku xnak bebankan dier ngan masalah aku....coz last2 aku gak yang kena settle sendiri. cuma rasanyer zali kena gi cek telinga dier coz ari2 terseksa dengar aku membebel...

mak abah? no...aku just call mak before present tadi n she said.."kan ila dah selalu buat"
she meant, aku da selalu present, so dier agak pelik naper aku nervous sgt...
well..its all because KURANG PREPARATION n X PAHAM PE AKU BUAT n X PANDAI TERANGKAN coz awal2 start dah kena basuh...


aiiiiissssssssshhhhhhh........

k thanx baca sampai abis...buang masa korang je..LOL

No comments:

Post a Comment