Followers

Conversación

03 March 2011

mamai oh mamai~~~

maybe beta punyer title post je cam tarik minat owg nak baca entry baru beta but biler klik,
cam x best pon ek...


hahaha~ lantak lah...ok pe yang beta nak membebel sebelum beta beradu nie?? jap...rasa meluat la guna beta..ok tukar~~ dalam kelas database...pe yang orang lain buat??? diorang akan salin note lebih kurang camnie...

haa...jangan tegur pasal tulisan tu..memang buruk...hihihi tulisan malas...yer...memang aku salin gak note sket tapi tu je la..aper yang aku buat dalam kelas tu???

ni haa...
when the demon get married with the angel...punyer ngantok...tu aktiviti aku sebelum tido coz aku memang kaki tido dalam kelas..bak kata pipah n anis (my classmates), perangai aku tu semakin membuak2...haa...BM A1...tu yang ayat kelam kabut...

*pergh...tengah hujan!!! nak taip cepat2~~ nak tido!!!

tadi baru lepas test database but kelmarin ader test mandarin..pagi kelmarin tu test datacom...so memang aku study giler2...sampai create something yang aku n housemates aku panggil 'fasa study"

  • fasa 1- study focus, duduk kat meja
  • fasa 2- study sambil meniarap, berbaring, terlentang
  • fasa 2.5- karaoke, online, termenung, usha jiran aka "the boys next door"
  • fasa 3- syahid atas tilam (tido)

masa aku ala2 tengah fasa 2, pensil memang kat tangan, meniarap, buku n paper depan mata..tapi mata yang makin layu n layu..makin rapat n rapat...

so ni la yang jadi..

ni chart about FHSS which is a subtopic dalam subject Data communication n networking..pe yang peliknya?? tengok betol2...


perasa x ader perkataan "abdullah"...haa...atas perkataan tu actually 'modulator' tapi ntah cmner aku tulis dalam mamai, tertulis 'modutator abdullah'...x ke bangang tu...camner aku boley tulis camtu ntah...abdullah?? abis aku kena gelak dek housemates aku..yang bengongnyer, bukan tu jer..lepas aku tersedar tu dari lamunan mamai, aku perasan something kat bawah nie...ala kabur lak...but actually per yang aku nak tulis is 'psedurandom' but aku perasan yang before tu aku tertulis 'panda'...
haha...ley sedar lak tu salah tulis..n again...panda?? hahaha...mesti korang pon penah buat keje bangang biler mamai kan? ce citer...ce citer...

*pernah gayot ngan zali masa dapat call free coz birthday aku, tengah mamai2 tu aku ley sebut "dari maxis ke digi" dengan tiba2...sian zali...dier ingat aku dengar citer dier masa gayot tu upenyer aku da zzzzzzzzzzzz dalam fon....so thats why skang ni dier or aku ley gayot ari2 ngan free, but dier xkan pilih waktu masa aku da baring atas tilam..haha kalo x...memang dia cakap sowg2 la dalam fon...aiseeyyy...indu seyh....6 bulan x jumper...kesian kan?? ishk2...ishk2...uwaaaaaa....

kilat sabung menyabung...pukul 3 pagi tepat...esok dua class cancel..tinggal 1 kelas je but nampaknyer, syahid(study kat umah) lagi la aku...kuikui

No comments:

Post a Comment