Followers

Conversación

20 August 2010

netbean oh netbean...

wahaha...best giler abis kelas awal hari nie coz ader 1 kelas jer...erm...nasib baik la da drop QMT,kalo x, pe benda ntah aku nak jawab TEST subject tu nanti...ye r...masuk class tu pon time owang len da belajar sampai chapter 3...terkial2 la nak cover balik...nak2 lak lecturer tu x nak wat extra class...tapi boley jer coz dier memang nak tolong ajar pe yang kitorang da terlepas cuma kena gi jumpe dier la...

ermm...tadi gi kelas netsentrik y actually ktowg panggil class netbean jer, tetiber biler tengok muka Dr, rasa bersalah lak coz da ponteng kelas dier 3 times berturut2...terok kan...erm...1st time tu aku ponteng coz nak balik umah, then, aku sendiri yang malas..mentang2 r dier x amik attendance..tapi ari tu masa aku ponteng, Dr wat kuiz tapi aku x rasa menyesal langsung...aku pon xtaw naper....mungkin aku memang nak ponteng lgpon balik umah tu aku tido jer coz penat sangat...kepala pon pening giler....

haa...masa aku tgk muka Dr tadi, rasa bersalah coz ponteng n sebab aku x focus langsung kat subject ni biler balik umah..pastu mula r xpaham 1 habuk pon...adoi...sem ni belajar basic netbean coz last sem, Dr salah strategy...terajar y advance dlu...so aku rasa better aku cepat2 catch up balik pe y dier da ajar coz xnak r abis degree nie, aku xley nak berbangga ngan pape...i mean, pape r y aku blaja time degree..at least, da abis degree kang owg tanyer..have u use the netbean before?? YA!!!!! OF COURSE!! HAHAHAHA~

No comments:

Post a Comment