Followers

Conversación

23 August 2010

awak dah ader?? ok...xpe...



boley x malam ni aku nak guna "saya awak " lak??

saya teringin nak wat blog berlayoutkan template y comey3 n guna bahasa2 yang gedik2...tapi percayalah awak, tu bukan sifat saya...saya rasa cam hipokrit lak kalo guna template tu...saya banyak jumpa template2 comey...ye...saya tau tadi saya cakap saya x nak hipokrit tapi naper saya guna gak bahasa nie, sebabnyer, saya tahan nie...saya tahan gak demi nak bitau awak sesuatu..

skang tepat kul 4.26 pagi masa saya habiskan ayat nie...tadi saya terusha blog awak, saya dapat 1 link yang terus ke 1 site yang mengingatkan saya tentang awak...awak, kalaulah dia tau yang saya belom tido lagi skang n ngah duk bz teringat kat awak, mesti dia kecewa...alaa...tadi housemate saya g kat 1001rahsiadiri.blogspot n bitau saya something yang kelakar taw wak...dier bitau saya, saya ni mudah curang, da ader tapi still nak tgk,pandang,ingat owg len...tapi xper...saya tetap ngan dier cuma malam nie, saya nak bitau awak sesuatu...mungkin awak da tau tapi xper, saya nak bitau lg...suka ati la...ni kan blog saya...


awak tau kan abah saya kaki muzik, family belah abah saya nie memg sumer owang seni...tapi kan awak, saya cam bukan anak beliau lak sebab saya xpandai main any music instruments pon...adik saya yang 2nd nie pandai nyanyi, yang 3rd drummer, y last sekali, si aiman tu, keybordist, tol ke saya eja nie, huh malas la cek...
ala...ni gambar saya pegang gitar jer...bukan bunyi pon gtar tu...drummer kat sbelah tu pon berangan je cam saya...haha.

(huh...saya terdengar bunyi kat dapur...da la gelap gelita umah sewa ni coz nak jimat elektrik...biar la...setan kan kena ikat..)

saya pon tau y awak minat muzik, n awak ader bakat cam abah saya...n sebab muzik awak la saya stat suka awak...masa awak nyanyi dulu, owg lain kutuk cakap pe la yang awak nyanyi...tapi xper, saya tau lagu yang awak nyanyi tu...saya suka...

lepas tu saya dapat kenal2 ngan awak...malas la nak citer kat sini, cukuplah kalau awak ingat..thanx la awak sebab sudi kawan ngan saya dulu...naper saya cakap "dulu", sebab skang kita da x cam kawan...saya pon tataw naper mungkin sebab awak da ader...

saya simpan lagi lagu yang awak bagi saya, sajer je simpan walaupon saya tau "teman " awak skang lagi admire giler ngan lagu2 awak tu.."teman"awak xkan kenal saya, saya rasa awak xkan citer pon pasal saya kat dier...

saya nak list sikit perkara y saya ingat tentang awak..

  • thanx awak sebab sudi gak mesej2 ngan saya dulu walaupon masa tu saya ader bf..saya rasa kalo dulu saya lagi bagi perhatian kat awak, mungkin kita lg rapat skang..sebab awak penah cakap mesej saya yang wat fon awak berbunyi..
  • penah 1 hari, saya buang no awak sebab saya xnak ingat awak...saya nak cuba setia la kononnyer sebab saya rasa saya da tahap giler suka kt awak...tapi awak, skang saya da clash da ngan owg y saya setia sebab dier y x setia...
  • tapi sepanjang saya buang no awak, saya xdapat pon mesej awak...kalo dulu, awak akan start mesej saya ngan panggil nama saya dlm 1st msj awak...saya suka..
  • sampailah 1 hari saya dapat semula no awak lepas tu kita mesej semula...masa tu kita jarang2 je mesej...tapi saya penah anta fun talk kat awak through maxis...saya nyanyi lagu band y awak suka...lepas tu awak lak anta bunyi awak main benda yang kuarkan muzik tu sambi nyanyi..saya suka..
  • awak sangat menepati janji...biler awak cakap awak akan belanja saya makan, memg awak akan belanja...banyak kali gak awak tunjuk sign2 supaya saya tau kita kawan je...ala awak..saya xkesah la...saya paham, xper, y penting saya da cakap y saya suka awak..lagipon masa tu saya da jumper "dia"...awak single lagi..
  • sorry la masa 1st time n last time kuar ngan awak, awak kena tunggu lama..biase la..masa tu saya ngah pikir lagi nak jumper ke x sebab saya takot saya makin suka awak...eh tol la..saya makin suka awak pas malam tu..dah la awak amik telur goreng dari pinggan saya..saya suka..
  • saya cek mesej2 dalam indox friendster saya sampailah saya jumper mesej awak..upenyer dulu awak ader send mesej bitau fon awk ilang n awak bg no awak lam mesej tu supaya saya dapat contact awak...thanx awak wlaupon saya da terlambat..
  • biler awak da ader "teman" nie, awak xbitau saya pon...mungkin awak lupa lagipon kita memang da x contact langsung lepas tu tapi skang saya happy tengok awak happy...tapi kan, saya dapat tau yang awak penah nyanyikan lagu untuk "teman" awak, lagu y saya nyanyikan kat awak dulu...hurm...mungkin sebab awak memg minat lagu...saya suka awak wat camtu kat "teman" awak sebab saya n "teman" awak sama gender...lalala~

erm....dah kul 5...dah la...sampai sini je la y nak saya citer kat awak....saya arap awak hepi n thanx sebab penah ader lam otak saya...lepas ni saya nak telan pil nak lupakan yang lepas2 nie.....jangan kecewakan "teman" awak tu taw sebab nampak sangat dier memang suka giler kat awak lagipon dier jauh lagi seswai pon untuk awak...saya da x em0 la wak...da xr0ck, xc0ol..saya da x guna em0_gUrl nie...saya guna zila da skang...huhuhu







No comments:

Post a Comment