Followers

Conversación

04 June 2012

second phase...

i called today, a second phase for me..here..in UiTM...

tadi baru balik dari jengka..sampai shah alam dalam pukul 1.00..bas SE Express yang sangat romantik drivernye...(sebab bawak lambat)..lambat and hati2 lain ok...lambat memang ley terserlah kelembapannye tapi hati2 ni terserlah kehatiannye...paham? haa belasah~

tadi mak anta, sekali ngan opah, makteh and ucu...and budak comel si jipah tu..huhuhu...mak tak pernah lagi anta aku sampai bus stand..bila dia tengok aku atas bas, terus lap2 mata guna lengan baju dia n tudung dia...adeh...sayu rasa...so kitorang menangis berjemaah...tapi lain2 saf....aku lam bas, mak kat tepi bas...kuikui..

cuti seminggu kali ni best!!! abah bawak gi KUALA GANDAH...and DEERLAND..kat lanchang...dekat2 ngan bentong and kampung abah, kampung sertik...tapi tak berapa best sebab tak dapat skodeng gajah mandi...hihi..pastu mandi air terjun kat batu tujuh....best! xde gambo...malas nk transfer n upload...

lagi la best malam tadi dapat kuar ngan JUAN PABLO DE MONTOYA ku itu...hehe...ucu tetiber ajak usha movie kat Star Mall mentakab...so dapat la kuar sekali ngan cousin2 aku si isyam n najmi, adik aku si pejan tu n ucu...Men in Black 3..not bad...tapi x skelakar dulu...tapi jalan citer kali ni best...ada pengembaraan masa yang memang menjadi plot cerita favourite aku...mane2 citer yang duk kembali masa silam or datang masa depan, memang wat aku giler nak tengok....tapi tengok la dulu citer tu kan...nanti nk tgk Snow white lak....man sewel?? ntah...kenapa ramai tengok citer tu semalam? saya x berminat pulaa~~ nak2 plak baru lepas tengok ngongkrong kat astro first...puiiii...x best langsung...ada sam je yang wat aku nk tengok..huh...

soo...camne aku nak hadapi hari2 mendatang before exam ni pon aku tataw...amat busy....berikut merupakan jadual peperiksaan aku...wah sungguh mengharukan...


1/7-------------ECO
   2/7-------------MATH
waahhh menarik bukanhttp://i306.photobucket.com/albums/nn252/cebong_ipit/ALL%20EMOTICON/popo/p2.gif? 
:
:
10/7---------------OS
15/7------------NETD

pastu aku bebas dari segala2nye!!!! 

yeaaaaaah~~~~~~~~~~~~



No comments:

Post a Comment