Followers

Conversación

13 June 2010

CARA MENJAGA MARTABAT BF/TEMAN LELAKI ANDA..

Hahaha..apsal post aku skang banyak pasal cintan cintun nie..hehe...bukan aper...baru nie aku ader bace satu artikel chewah...artikel konon..haha..bukan artikel la..lbey kurang cam 1 bahan bacaan yang korang baca sementara tunggu turn bilik air kat umah sewa..tapi aku baca nie sebab adik aku yang tunjuk..ha...kang aku bitau aku baca katner k...sila baca tips2 di bawah untuk menjaga martabat/maruah bf anda..


Kalau dah sayang, buruk baik pakwe u all mesti pertahankan walaupon dia sering menyakitkan hati u all tapi kalau u all sayangkannya, u all kena jaga martabat diorang pasal kalau diorang diaibkan, bukan sajer bf u all yang malu, malah dengan u all pon turut malu...


  • kalau bf u all kata diorang takde duit nak bayar masa makan, jadi u all la kena bayarkan tapi duit tu u all bagi la kat bf u all untuk membayarkan..
zila's comment:
huh sekali sekala boley la kot, kalo aku, da memang tanggungjawab zali r bayar..hukhukk...no money, no date k..

  • kalau u all satu opis dengan bf u all, dan tengok dia dah berminggu2 pakai pakaian y same je, u all belikan la sepasang pakaian baru untuk dia tapi cakap je la sebagai hadiah untuknye...

zila's comment:
erm...i'll do it!!


  • Kalau bf u all tu bawak moto kapcai u all pulak bawak keta tapi masa keluar dating u all bagi la bf u all yang drive n kalau orang tanyer pon, u all cakap je tu keta bf u all..

zila's comment:
but i'll find a bf dat already have a car of course...hekhek



  • kalau bf u all tu keluar dengan perempuan lain, tanpa bitau u alldan u all pulak terserempak, tak usah lah u all bertekak kat sana. Fikir je secara +ve untuk sementara waktu dan berjumpa bf u all semula untuk selesaikan pe yang u all x puas hati..

zila's comment:
nop...aku akan terus jumper my bf that time n let him introduce me to that gurl..


  • kalau u all tengah hot sangat dengan bf u all, jangan la u all tegangkan lagi keadaan dengan keluar dengan jantan lain. duduk je kat umah diam2 nanti mesti jantan tu ingat bf u all x gentleman sampai gf dia ley keluar dengan jantan tersebut.....
zila's comment:
totally agree...



  • kalau bf u all tu seorang yang miskin dan keluarga u all lak tetapkan wang hantaran yang comfirm dier x mampu nak bagi, u all same2 la kumpul duit dan biler da cukup, korang jangan la cakap kat keluarga u all tu duit u all...tapi cakap je tu duit bf u all..

zila's comment:
huh...siannyer...tanak tipu family..huhu..


  • kalau kawan u all tunjukkan cincin yang baru bf dier bg, u all pon cakap la y bf u all da buat simpanan untuk u all dalam akaun bank u all n setiap bulan bertambah, sikit hari lagi pakwe u all pon mampu beli emas putih..

zila's comment:
hahahaha...


  • kalau bf u all pegi main futsal ke, keluar ngan kawan2 dier ke, x usah lah u all telefon tnyer dier katner n ngan saper, biler balik atau tnyer ape2 soalan remeh...percaya n yakin je kat bf u all tuh...

zila's comment:
sian zali...zila xley kalo x call biler dier kuar...hahaha...




haaa....tu je la sumer tips y aku dapat....tips ni aku dapat dari UJANG sebenarnyer..haha...tu yang sengal sikit...huhu...tapi ader gak r points yang ok sebenarnyer...
















No comments:

Post a Comment